1 - آیا پوشاک شایان فروش حضوری دارد ؟
فروشگاه پوشاک شایان متاسفانه فروش حضوری ندارد ، سعی میکنیم به زودی این امر محقق و انجام بشه .
2 - چطور میتوانم در فروشگاه اینترنتی پوشاک شایان ثبت نام نمایم ؟
مراحل عضویت:
1. ابتدا وارد وب سایت پوشاک شایان شوید.
2. بالای صفحه سمت چپ ، روی "عضویت" کلیک کنید.
3. در قسمت ثبت نام در پوشاک شایان کادرهای "شماره موبایل" و "کلمه عبور" را پر کرده و تیک پذیرفتن قوانین پوشاک شایان را بزنید و روی "ثبت نام" کلیک کنید.
4. پیامک حاوی کد فعالسازی برای شماره موبایل شما فرستاده میشود که میبایست این کد را در قسمت "کد تایید" وارد کنید و روی "ثبت کد" بزنید. درصورتی که کد فعالسازی برای شما ارسال نشد روی "ارسال مجدد کد" کلیک کنید.
5. ثبت نام شما با موفقیت انجام شد.
آموزش تصویری را میتوانید در قسمت راهنمای خرید از سایت مشاهده نمایید.
در صورت دریافت نکردن پیامک تایید با واحد پشتیبانی تماس بگیرید.
3 - کد تائید عضویت پوشاک شایان برای من ارسال نشده است ، باید چکار کنم ؟
در صورت دریافت نکردن پیامک تایید با واحد پشتیبانی پوشاک شایان تماس بگیرید.
4 - رمز عبورم را برای ورود به فروشگاه اینترنتی پوشاک شایان فراموش کرده ام ، باید چه کار کنم ؟
هنگام ورود به سایت پوشاک شایان روی " رمز عبور خود فراموش کردهاید؟ " کلیک کنید.
در قسمت مربوطه شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید .و روی "ارسال" بزنید.
پیغام " کد تغییر رمز عبور به شماره موبایل / پست الکترونیک شما ارسال گردید." برای شما نمایش داده خواهد شد.
همچنین یک کد برای شما ایمیل/ پیامک میگردد.
در کادر مربوطه کد تایید پیامک/ ایمیل شده را بنویسید و روی "تایید کد" بزنید.
پس از تایید کد وارد صفحه تغییر رمز شده و رمز جدید خود را وارد کنید.
سپس روی "تغییر رمز عبور" بزنید.
پیغام "کلمه عبور شما با موفقیت تغییر یافت. "برای شما نمایش داده میشود.
5 - چطور میتوانم از سایت پوشاک شایان خرید کنم ؟
آموزش تصویری را میتوانید در قسمت راهنمای خرید از سایت پوشاک شایان مشاهده نمائید .
6 - بدون نیاز به ایجاد حساب کاربری و ثبت نام ، امکان خرید در فروشگاه اینترنتی پوشاک شایان وجود دارد ؟
خیر، شما میبایست در پوشاک شایان ثبت نام کنید تا خریدهای شما در پروفایلتان ثبت و قابل پیگیری باشند.
7 - امکان تغییر شماره موبایل و یا ایمیل در سایت پوشاک شایان وجود دارد ؟
خیر امکان تغییر شماره موبایل یا ایمیل در سایت پوشاک شایان وجود ندارد.
8 - به چه شکل وارد حساب کاربری خودم در پوشاک شایان بشوم ؟
وارد سایت پوشاک شایان شدید.
بالا سمت چپ روی "ورود" بزنید.
شماره موبایل/ ایمیل که قبلا با آن ثبت نام کردهاید را وارد کنید.
(در صورت نیاز ابتدا ثبت نام کنید)
سپس وارد پروفایل خود شوید.
9 - نمیتوانم وارد حساب کاربری خود در سایت پوشاک شایان شوم ، راهکار چیست ؟
در صورت فراموش کردن رمز ، به قسمت بازیابی کلمه عبور مراجعه کنید .
* دقت کنید در تمامی مراحل وارد کردن اطلاعات کیبورد به شما هشدار ( حروف به فارسی یا انگلیسی باشد ) داده میشود. در صورت وجود هر گونه مشکل با واحد پشتیبانی پوشاک شایان تماس بگیرید .
10 - پس از ثبت نام در سایت پوشاک شایان می توانم پروفایلم را ویرایش کنم ؟
بله ، تمام فیلدها به جز شماره موبایل ، ایمیل و تاریخ تولد در فروشگاه اینترنتی پوشاک شایان قابل ویرایش هستند.
11 - در صورتی که پرداخت ناموفق بود باید چه کار کنم ؟
در صورت ناموفق بودن تراکنش بانکی خرید ، طی 72 ساعت پول به حساب بانکی ( کارت بانکی ) شما برگردانده میشود . در غیر اینصورت با -
"پشتیبانی درگاه بانکی" تماس بگیرید و شماره "مرجع" خرید را دریافت نموده و با امور مشتریان پوشاک شایان تماس گرفته تا پس از بررسی مبلغ تراکنش ، به حساب بانکی (همان حساب مبداء - واریز کننده ) باز گردانده و یا به عنوان اعتبار به کیف پول (حساب بستانکاری شما) در حساب کاربری شما منظور شود .
12 - چطور از سایت پوشاک شایان خرید اینترنتی داشته باشم ؟
ابتدا میبایست در وب سایت پوشاک شایان ثبت نام کنید و سپس مراحل خرید محصول مورد نظر خود را انجام دهید.
13 - در صورت خرید اینترنتی از پوشاک شایان کالای خریداری شده چطور و چه زمانی به دستم میرسد ؟
خریدهای ثبت شده جهت ارسال به قزوین:
سفارشهای قزوین در تاریخ و بازه زمانی انتخاب شده در زمان ثبت سفارش توسط پیک ارسال میشود.
خریدهای ثبت شده جهت ارسال به شهرستانها و تهران :
سفارشهای شهرستان توسط پست سفارشی و بین 3 تا 4 روزی کاری ارسال میشوند.
*در شرایط نامساعد جوی، یا ایام پیش از روزهای تعطیل ممکن است ارسالها با تاخیر انجام شود.
14 - اگر کالائی را از فروشگاه اینترنتی پوشاک شایان خریداری کنم و با سایز یا رنگ مورد نظرم مغایرت داشته باشد باید چه کنم ؟
با واحد پشتیبانی پوشاک شایان تماس بگیرید و در صورتی که اشتباه از سمت پوشاک شایان رخ داده باشد، هزینه بازگشت به عهده پوشاک شایان خواهد بود.
در صورتی که سایز و رنگ انتخابی مورد دلخواه شما نبود و تمایل به تعویض سایز/ رنگ داشتید، هزینه ارسال به عهده شماست.
*در صورت موجود نبودن سایز/ رنگ شما هزینه به شما برگردانده میشود.
15 - سایز بندی محصولات پوشاک شایان به چه شکل و چگونه تعریف شده اند ؟
سایزبندی عمده محصولات پوشاک شایان ، از سایز XS شروع شده و در برخی محصولات تا XXXL وجود دارد.
جهت مشاهده اندازهها میتوانید کنار تصویر محصول مورد نظر، روی "راهنمای سایز" زده و با توجه به جدول انتخاب خود را انجام دهید.
* شایان ذکر است که در اکثر تصاویر فروشگاه اینترنتی، قد مانکن 174 سانتیمتر با سایز S میباشد.
XS=36 , S=38 , M=40 , L=42 , XL=44 , XXL=46 , XXXL=48 , XXXXL=50
16 - سایز مناسب خودم را چگونه بدست آورم ؟
در پوشاک شایان جهت مشاهده اندازهها میتوانید کنار تصویر محصول مورد نظر ، روی "راهنمای سایز" زده و با توجه به جدول انتخاب خود را انجام دهید.
17 - چه زمانهائی میتوانم از پوشاک شایان خرید اینترنتی داشته باشم ؟
24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید خرید خود را انجام دهید.
* ارسالها فقط در روزهای عادی ( اداری ) صورت میگیرد و در روزهای تعطیلی رسمی پوشاک شایان ارسال ندارد.
18 - تخفیف های پوشاک شایان چگونه است و به چه روشی خبر دار شوم ؟
برخی محصولات پوشاک شایان که شامل تخفیف هستند و در منو تخفیفات میتوانید محصولات تخفیف دار را مشاهده نمایید.
تخفیفاتی که به مناسبتهای مختلف در قسمت کاربری، به صورت کد تخفیف اعمال میگردد را هنگام خرید و قبل از پرداخت نهایی در قسمت
مربوطه درج نمایید. لازم به یادآوری است بهترین روش جهت اطلاع از اخبار ( تخفیف ها و ... ) عضویت در خبر نامه پوشاک شایان میباشد .
19 - هزینه ارسال سفارشات به عهده چه کسی است ؟
هزینه ارسال سفارشهای بالای 400 هزارتومان رایگان و خریدها تا سقف 300 هزارتومان به عهده مشتری که شامل 25 هزارتومان بوده و در فاکتور درج میگردد.
20 - میتوانم مبلغ کالا را در هنگام تحویل گرفتن آن پرداخت نمایم ؟
خیر، در حال حاضر پرداخت فقط به صورت اینترنتی انجام میشود.
21 - برای خرید حضوری به کدام آدرس باید مراجعه کنم ؟
جهت خرید حضوری میتوانید در آینده نزدیک ( در صورت عضویت در خبرنامه سایت بلافاصله از افتتاح فروشگاه خبر رسانی خواهد شد ) به فروشگاه پوشاک شایان مراجعه فرمایید.
برای مشاهده آدرس پوشاک شایان اینجا کلیک کنید.
22 - شرایط تعویض / مرجوعی در پوشاک شایان چگونه است ؟
فقط برای کالای استفاده نشده که تگ و لیبل آن جدا نشده باشد ، بوی عطر ندهد و به هیچ عنوان شسته نشده باشد.
نکته : برای کالاهایی که در زمان تخفیف و حراج خریداری شده باشند امکان تعویض وجود ندارد.
جهت آگاهی از موارد بیشتر ردیف 24 و 23 همین صفحه را مطالعه و سپس اینجا کلیک کنید .
23 - چه کالاهائی مشمول مرجوعی میتوانند باشند ؟
تمامی آیتمها به جز ( اکسسوری - بدلجات ) گوشوارهها (به دلیل رعایت مسائل بهداشتی) شامل مرجوعی میشوند.
24 - مراحل و تشریفات تعویض / مرجوع کالا در پوشاک شایان به چه صورتی هست ؟
* قبل از هر اقدامی با واحد پشتیبانی تماس بگیرید.
جهت مرجوع/تعویض سفارش خود مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید: 1 - وارد سایت شوید. 2 - بالا سمت راست وارد "پروفایل" شوید. 3 - روی "برگشت کالا" بزنید. 4 - در قسمت سفارش مورد نظر که میخواهید مرجوع کنید، روی "مشاهده جزئیات" بزنید. 5 - در قسمت "تعداد برگشت"، تعداد کالاهایی که میخواهید مرجوع کنید را وارد نمایید.(به طور مثال اگر 3 عدد کالا خریداری کردهاید و قصد دارید 2 عدد آنها را مرجوع کنید، عدد 2 را، داخل کادر وارد نمایید. اگر تعداد کل کالاها را میخواهید برگردانید، به تعداد هر کالا در کادر جلو تمام آیتمها، عدد وارد کنید. دقت کنید اگر از کالائی چند عدد خریداری کردهاید به تعدادی که میخواهید مرجوع کنید عدد وارد کنید) 6 - پایین همین صفحه، شماره کارت بانکی، نام و نام خانوادگی دارنده کارت بانکی و علت برگشت محصول را بنویسید (برای وارد کردن اعداد زبان کیبورد میبایست انگلیسی باشد). 7 - دقت کنید کالای مرجوعی باید شرایط بازگشت را داشته باشد. 8 - کالای مرجوعی از شنبه تا چهارشنبه بین ساعات 9 صبح تا 16 بعد از ظهر و به آدرس قزوین ، خیابان خیام جنوبی ، مقابل کوی شماره 6 ( خرسند ) کد پستی 3413697855 فروشگاه پوشاک شایان ارسال گردد.
روی بسته ارسالی حتما شماره موبایل و نام/نام خانوادگی که با آن عضو سایت پوشاک شایان شدهاید و خرید را انجام دادهاید نوشته شود.
لازم به ذکر است، هزینه ارسال مرجوعی به عهده مشتری میباشد.
25 - چه زمانی برای مرجوعی / تعویض کالای خریداری اینترنتی در پوشاک شایان فرصت دارم ؟
تا 7 روز پس از دریافت کالا توسط مشتری .
26 - چه زمانی برای مرجوعی / تعویض کالای خریداری حضوری در پوشاک شایان فرصت دارم ؟
تا 7 روز از تاریخ درج شده روی فاکتور خرید .
27 - در صورت مغایرت سفارش من با محتوی بسته ای که به دستم رسیده باید چه کاری انجام دهم ؟
در صورتی که کالای ارسال شده، با سفارش شما مغایرت داشت، تا 24 ساعت فرصت دارید موضوع را به واحد پشتیبانی اطلاع دهید -تا اقدامات لازم را انجام دهند.
28 - ایمیل تائید بازگشت به چه معنائی است ؟
پس از ثبت مرجوعی در پروفایل توسط شما ، یک پیامک برایتان ارسال میشود و پس از رسیدن بسته مرجوعی به پوشاک شایان ، پیامک -"برگشت کالا با موفقیت انجام شد" توسط ما برای شما ارسال میشود.
29 - آیا امکان متوقف کردن سفارش و یا کم کردن یک کالا از سفارش وجود دارد ؟
متوقف کردن سفارش فقط در صورت عدم ارسال سفارش امکانپذیر است.
بنابراین به صورت تلفنی و اطلاع به بخش واحد واحد پشتیبانی تا قبل از ساعت 10 صبح روز ارسال سفارش میتوانید اقدام به متوقف کردن و یا کاستن از سفارش خود کنید .
30 - آیا خریدهای آنلاین ( اینترنتی ) امکان تعویض / مرجوعی بصورت حضوری دارند ؟
بله، سفارشهایی که از طریق سایت پوشاک شایان انجام شده هم به صورت آنلاین و هم حضوری در فروشگاه امکان تعویض را دارد.
ابتدا قبل از هر اقدامی با واحد پشتیبانی تماس بگیرید تا شما را جهت دریافت شماره فاکتور راهنمایی کنند.
31 - آیا خریدهای حضوری در پوشاک شایان امکان تعویض / مرجوعی اینترنتی را دارند ؟
خیر. در حال حاضر این امکان وجود ندارد.
32 - هزینه باز گرداندن کالای تعویضی / مرجوعی به پوشاک شایان را چه کسی عهده دار می شود ؟
هزینه پیک و بازگرداندن بسته مرجوعی و تعویضی به عهده مشتری میباشد.
تبصره : مشتریان قزوینی در صورتیکه همراه با مرجوعی ، سفارش جدید ثبت کنند ، میتوانند هنگام دریافت بسته جدید ، سفارش مرجوعی خود را تحویل
پیک پوشاک شایان دهند و پس از رسیدن بسته مرجوعی به پوشاک شایان ، مبلغ آن به عنوان اعتبار به کیف پول کاربر بازگردانده خواهد شد.
درصورتیکه مشتری مبلغ را بخواهد می تواند در قسمت پروفایل ، کیف پول وارد شود و درخواست برداشت از کیف پول را ثبت کند تا طی 72 ساعت مبلغ
به حساب کاربر واریز گردد .
33 - باز پرداخت مبالغ کالاهای تعویضی / مرجوعی را چه زمانی و به چه صورت دریافت میکنم ؟
پس از ثبت مرجوع کردن کالا در سایت پوشاک شایان و بررسیهای واحد پشتیبانی، مبلغ بازپرداخت به حساب کیف پول شما در قسمت " پروفایل ، کیف پول "
واریز میشود . در این قسمت با شارژ شدن کیف پول خود ، میتوانید خرید بعدی خود را از طریق کیف پول انجام دهید و یا در صورت نیاز ،
با انتخاب گزینه "درخواست برداشت" مبلغ موجود در حساب "کیف پول" را برداشت کنید . لازم به ذکر است عملیات برداشت از کیف پول حداقل 72 ساعت
پس از تایید کارشناسان پوشاک شایان انجام میگردد .
34 - هنگام مواجهه با پرداخت ناموفق چه کار کنم ؟
در صورت ناموفق بودن خرید ، طی 72 ساعت پول به کارت بانکی شما برگردانده میشود. در غیراینصورت با " به پرداخت بانک ملت " پشتیبانی-
درگاه پرداخت تماس بگیرید و شماره "مرجع" خرید را دریافت نموده و با امور مشتریان پوشاک شایان تماس گرفته تا پس از بررسی پول به حساب شما
بازگردانده شود .
35 - کالای خریداری شده ظرف چند روز به دست من میرسد ؟
حد اقل زمان رسیدن مرسوله به دست گیرنده 72 ساعت کاری میباشد .
گاهی اوقات نیز دیده شده است تا 48 ساعت مرسوله به دست گیرنده کالا رسیده ، و بستگی به اداره پست دارد .
36 - هزینه ارسال پستی چه میزان است ؟
با توجه به آئین نامه هزینه های پستی بسته های کوچک پستی برابر با 25 هزار تومان میباشد ، و بسته به وزن مرسوله مبلغ نهائی تغییر میکند .